و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

SUN OUTBURST - طغیان خورشید(بخش دوم - قسمت یازدهم )

پرتابه های خورشیدی و تغییر اقلیم(تغییرات آب و هوایی و تغییر شرایط اقلیمی) -       
به نظر می رسد که این پرتابه های خورشیدیِ گسترده و نامتعارف که به حریم زمین وارد می شوند، می توانند در "تغییرات آب و هوائی - تغییرات شرایط اقلیمی"  نقش مستقیم داشته و به روند آن سرعت بخشند !
از آنجاکه این پرتابه ها، مواد-ذرات خورشیدی و همینطور غبارات میان سیاره ای را به درون فضای زمین تزریق می کنند، به نظر می رسد که هنگام اصابت آنها به زمین، ما با نوعی از "گرمایِ مرموز و چسبنده" مواجه می شویم که گوئی یک جهش غیرمعمول حرارتی است که مغایر با آنچیزیست که نمایشگرهای حرارتی(دما سنج ها) به ما نشان می دهند..   
یکی از ویژگیهای این گرما-حرارت ناشناخته اینست که محبوس می گردد و همانند یک توده بخار یا گاز سنگین، می تواند تا مدتها در یک منطقه باقی بماند!   
این جو و هوای ساکن شده برخلاف تغییرات دمائی یکپارچه، نوعی نوسان دمائیِ منطقه ای ایجاد می نماید!..    
پدیده ای که به نام "گنبد حرارتی – چترحرارتی(Heat Dam)" موسوم است و چندسالی است که شایع شده، از جمله سوءاثرات موارد فوق الذکر است !   
یکی از نکات جالب توجه که در مقالات اخیر بدان اشاره شده، اینست که ؛   
به اعتراف کارشناسان، تاثیر این پدیده جدید بر "تغییرات آب و هوائی-تغییرات شرایط اقلیمی"جدا از مسئله گرمایش زمین بواسطه مصرف سوختهای فسیلی و سوء رفتار انسانی می باشد!    
نکته حائز اهمیت دیگری که باید بدان اشاره شود نیز چنین است ؛   
ادامه این روند، افزایش میانگین دمای جهانی و سرعت تغییرات شرایط اقلیمی را به گونه ای رقم خواهد زد که بِزودی و در آینده ای بسیار نزدیک(شاید طی همین دهه پیش رو) عرضهای جنوبی(از خود مناطق حاره ای گرفته تا عرضهای 35-30 درجه شمالی) لااقل در یک نیمه از سال در بسیاری از مناطق زمین دارای شرایط حاد و بسیار دشوار برای زندگی و حتی درپاره ای اوقات غیرقابل سکونت شوند و این موضوع مردم را ناگزیر از مهاجرت وکوچ اجباری به عرضهای بالاتر وسرزمین های شمالی خواهد نمود!
و درصورت تداوم این وضع، ما در آینده بلند مدت شاهد یک تغییر مکان و جابجائی کلی در مناطق مسکونی زمین در نیمکره شمالی خواهیم بود، به شکلی که ساکنان عرضهای جنوبی ناگزیر از حرکت و نقل مکان به سمت عرضهای شمالی خواهند شد!        
(اثر همین پدیده چندسالی است که در کشور خودمان به خوبی مشاهده می شود و خود گواهی است براین مدعا.. بِعنوان مثال ما از چندین سال قبل شاهد مهاجرت بسیاری از خانواده ها از شهر اصفهان به غرب استان مازندران و همچنین مهاجرت بسیاری دیگر از خانواده ها از سمت استان سیستان و بلوچستان به سوی مناطقی از استان خراسان شمالی و استان گلستان، بوده ایم!)
در حاشیه -    
در برخی از فیلمهای آخرالزمانی دقیقاً به این موضوع اشاره شده، علی الخصوص 2 فیلمGreenland (سرزمین سبز) وThe Midnight Sky (آسمان نیمه شب) هردو محصول سال 2020 میلادی ..
در این دو فیلم مشاهده می شود که بر اثر رویدادهای فاجعه آمیز آخرالزمانی(برخورد شهاب سنگ – نابودی اتمسفر) مردم برای فرار از مهلکه و نجات خودشان در تلاش برای رسیدن به مناطق قطبی و سرزمینهای شمالی هستند و گروهی از بازماندگان نیز به منظور حفظ و بقاء نسل، توسط دولتها گزینش شده و به غارها و پناهگاههای زیستی- ضد اتمی  برده می شوند!       

نکته ظریف دیگری که چنین فیلمهائی به ما می آموزند، حماقت و بلاهت حاکمان از یک سو و همچنین در برخی اوقات، خباثت و رندی دولتمردان و حکومت داران و سیاسیون است که با سانسور شدید خبری اجازه افشای حقایق اینچنینی را به عموم نمی دهند..!   
آنها به بهانه اینکه این اخبار باعث تشویش اذهان عمومی و ترس مردم می گردد و سپس باعث لجام گسختگی، عصیان زدگی و هرج و مرج در جامعه می شود، از نشر چنین اخباری جلوگیری می کنند و یا آنها را درحاشیه قرارمی دهند..    
تنها کاری که آنها در هنگام پی بردن به فاجعه و غیرقابل کنترل بودن آن، انجام می دهند اینست که به مردم می گویند ؛    
همه چیز تحت کنترل است و هیچ خطری متوجه بشریت نیست!!!       
آنها زمانی پرده از روی حقیقت برمی دارند که پروژه نابودی و انقراض به انتهای کار خود رسیده و همچنین ایمن سازی خاندان ثروت-قدرت-سیاست در قرارگاه های زیستی سری، انجام شده باشد!..
و تنها در آن هنگام است که مردم را با حقیقت تلخ و سرنوشت مرگباری که می بایست با آن روبرو شوند آشنا می سازند!   
و این دقیقاً مشابه همین وضعیتی است که ما اینک شاهد آن هستیم ؛    
آنها ضمن همین دست مقالات منتشره، مکرراً اعلام عمومی نموده اند که هیچ خطری از سوی رگبار پرتابه های نامتعارف خورشیدی  -که در این برهه از زمان با آنها مواجهیم-  ما را تهدید نمی کند و تنها در شرایط حاد ممکن است که به فضانوردان و ماهواره ها آسیب برساند، و این در حالیست که خودشان به خوبی آگاهند که در صورت یک انفجار شدید خورشیدی در سطح رویداد میاکه، نهایتاً ظرف 48 ساعت، فرآیند انقراض حیات آغاز گردیده و بساط زندگانی اندک اندک از روی سیاره زمین برچیده خواهد شد!!!     
" و آنها خود به خوبی می دانند که رخداد چنین تراژدی، ناگهانیست :
و در آن هنگام نه امکانی برای  هشدار خواهد بود و نه جائی برای فرار.!!!.."

گرمترین تابستان زمین !!!!!   
یکی از موارد حائز اهمیت که این روزها در اخبار زیاد به آن اشاره می شود، حرارت بی سابقه تابستانیِ بوده که برطبق محاسبات و تحلیل های آماری دانشمندان، گرمترین تابستان زمین را رقم زده است!..    
به گفته کارشناسان و تحلیل گران، کره زمین در ماه های ژوئن و جولای 2023 گرم ترین تابستان خود را در تمامی دورانی که با بشر همراه بوده، تجربه کرده است !!!   
پانوشت -    
در آیاتی از قرآن اشاره شده که برای تنبیه برخی از اقوام گنهکار باستانی، در ایام منحوسات(روزهای نحس) از افزایش حرارت آفتاب - بادهای گرم و سوزان – و بادهای عقیم و مسموم استفاده شده است!   
در یک نگاه ما هرسه اینها را در طغیان خورشید می بینیم..
شاید این ایام منحوسات همان روزهای خشم و طغیان خورشید بوده باشد که بر اثر آن افزایش فوق نامتعارف حرارت و دما، و همچنین طوفانهایِ حرارتی و آتشینِ سرشار از تشعشعات مرگبار خورشیدی پدید آمده است..    
همان پدیده ای که امروزه دانشمندان به آن لقب  CME  باستانی داده اند، و آثار مخرب آن پس از 14هزار سال هنوز در طبیعت بکر زمین یافت می شود!!!.. والله العالم
در حاشیه ؛    
اشاره قرآن به کیفر الهی با بادهای عذاب آور!   

به اعتقاد برخی از صاحب نظران، به نظر می رسد آنچه که در قرآن و سایر کتب الهی از آنها به عنوان بادهای عذاب آور یاد شده است، درواقع همین تشعشعات و پرتوهای گرم و سوزان رادیواکتیو بوده باشند.. والله العالم
(و اگر آنجا بودی) می‌ دیدی که آن قوم همچون تنه ‌های پوسیده و تو خالی درختان نخل در میان این تند باد روی زمین افتاده و هلاک شده ‌اند..(حاقه 6-7)
در سرگذشت «عاد» (آیتی است) در آن هنگام که تندبادی بی باران بر آنها فرستادیم، که بر هیچ چیزنمی‌ گذشت مگر اینکه آن را همچون استخوانهای پوسیده می‌ ساخت..(ذاریات 41 -42)
هنگامی که آن عذاب الهی را بصورت ابر گسترده‌ای دیدند که بسوی دره‌ها و آبگیرهای آنان در حرکت است خوشحال شدند و گفتند: این ابری است که بر ما می‌ بارد!..    
ولی به آنها گفته شد: این همان چیزی است که برای آمدنش شتاب می‌ کردید، تندبادی است وحشتناک که عذاب دردناکی در آن است!...    
همه چیز را بفرمان پروردگارش در هم می‌کوبد و نابود می‌کند...   
آری آنها صبح کردند در حالی که چیزی جز خانه هایشان به چشم نمی‌ خورد..    
و آیات خود را بصورتهای گوناگون (برای مردم ) بیان کردیم شاید بازگردند..(احقاف 21-27)
سرانجام او را تکذیب کردند، و عذاب روز سایبان(روزی از شدت حرارت درجستجوی سایبان بودند)آنها را فرا گرفت؛ یقیناً آن عذاب روز بزرگى بود.. (شعرا – 189)
...و بزودی خواهید دانست که تهدیدهای من چگونه است!.. (مُلک-17)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد