و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

SUN OUTBURST - طغیان خورشید (مقدمه بخش نخست-4)

زیبائی مرگبار

هر زیبائی صرفاً خوشایند و خوش یمن نیست. چه بسا زیبائی های که مهلک و نابودگرند؛ یک مار زیبا و خوش خط وخال یک عروس دریائی یک ماده سمی ولی بسیار خوش نقش و رنگ یک انسان زیباروی و خوش چهره - و گاهی نیز یک تصویر زیبا !
به تازگی تصاویر فوق(عکسهای پست قبلی) دست به دست می گردد علی الخصوص در سرزمینهای شمالی و مابین مردمی که برای اولین بار شفق های قطبی را از سرزمینهایشان مشاهده میکنند و این تصاویر را به همراه جملاتی زیبا توئیت میزنند و به اشتراک میگذارند...   
هنگامیکه تابستان گذشته "رصدخانه دینامیک خورشیدی ناسا -
SDO" عکس جالب "شادی خورشید" را با روایتی طنز گونه به اشتراک گذاشت،تنها عده اندکی میدانستند که در پشت نقاب شادمانی این خورشید خندان،چه تراژدیی نهفته است!

در شب فاجعه چرنوبیل، منظره بسیار زیبائی درحوالی نیروگاه ایجاد شده بود؛ ستونی از تشعشعات ناشی از احتراق پلوتونیم، که به زیبائی میدرخشیدند و به آسمان می رفتند !.. برخی از مردم شهر " پیریپیات " که در همان نزدیکی بودند برای اینکه بتوانند این منظره بسیار زیبا و فوق العاده تماشائی را  به خوبی مشاهده کنند، به روی پل راه آهنی که در همان نزدیکی بود رفتند...
پلی که بعدها به "پل مرگ" مشهور شد چراکه تمامی همان افراد مستقر برروی آن در فاصله کمتر از 2 هفته مردند !

...و اینجانب هنگامیکه عکس زیبای "منظره زیبای شفق قطبی از فراز یک پل" را دیدم عکسی که احتمالاً از نقاط مرکزی انگلستان گرفته شده - بی اختیار به یاد پل مرگ افتادم و آنچه سریال چرنوبیل از واقعیت آن به تصویر کشیده بود !و در خاتمه این مقدمه با در کنار هم قراردادن این دو تصویر مطلبی را در ذیل آن قرارمیدهم که سابقاً درمقالات نوشته بودم..مطلبی قدیمی که دوباره مرور کردنش در این شرایط بی ضرر نیست :

به بهانه آلودگی هوا...! (3)

شخصی در مورد افزایش حرارت و 2 درجه گرمتر شدن کره زمین می گفت:              
یکی دو درجه حرارت که رقمی نیست، مجامع بین المللی اینقدر شلوغش کرده اند!!!   
یکی دو سال قبل نیز یک جاهل کامل می گفت:
آمریکا زیر برف مدفون شده، چه کسی ادعا می کند که زمین گرم شده، ما داریم اینجا از سرما یخ میزنیم!
    
می گویند زمانیکه حادثه چرنوبیل رخ داد بسیاری از سران این کشور - که جامعه ای از احمقان روزگار خود بودند-  حقیقتاً نمی دانستند که با چه فاجعه مرگباری روبرو هستند و فقط می نشستند و پی در پی جلسه می گذاشتند با الویت اینکه آبروی ظاهری نظام پوشالیشان حفظ شود!...       
و این در حالی بود که یک راکتور اتمی عظیم و بسیار حساس منهدم شده و هسته آن گشوده شده بود و باقیمانده سوخت آن(پلوتونیم) در آتش شعله ور بود و درخشندگی زیبا و فوق العاده ای در دل شب ایجاد کرده بود و عده ای از مردم شهر هم رفته بودند و آتش سوزی نیروگاه را تماشا می کردند و می گفتند؛            
به به چه قشنگه !...       
اما بسیاری از همان افراد تنها ظرف کمتر از دو هفته به وضعیتی دچار شدند که برای مرگ خود التماس میکردند!            
اما باید از خود بپرسیم که چرا و به چه علت !؟
ساده ترین و بدیهی ترین پاسخ چنین است:   
بدین علت که دانش، آگاهی و صلاحیت آن رهبران احمق از جایگاهی که در آن نشسته بودند  بسیار بسیار پایین تر بود و درحقیقت اصلاً بدان جایگاه(اداره امور کشور) تعلق نداشتند بنابرین از یک سو حضور افراد آگاه و صاحب صلاحیت را برنمی تافتند و از سوی دیگر ملت خود را در جهل و بی خبری نگاه می داشتند تا مبادا روزی عدم صلاحیت و بی کفایتی آنها آشکار شود!..          
اما فاجعه چرنوبیل این حقیقت بزرگ را برای ملت آنها و تمامی دنیا آشکار کرد(میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق در سال 2006 میلادی، در یک سخنرانی اعتراف کرد که علت اصلی فروپاشی شوروی، فاجعه چرنوبیل بود!)               
اما امروزه و در سطوح کلان تر، فجایع و اتفاقات به مراتب ناگوارتری برای تمدن بشری و سیاره زمین  در حال رخ دادن است که احتمال دارد به نابودی زمین و انقراض حیات منجرگردد و این درحالیست که یک مشت زمامدار ابله تحت مشاوره های ابلیس- یهود، ملت زمین را در بی خبری و جهل نگهداشته اند و دعواهای یکی دوریالی ایشان برسر اینست که کدامیک دیگری را از روی نقشه جهان محو نماید یا اینکه فردا کدامیک از آنها سرتیتر اخبار روز باشد!!!... زهی تاسف!

 زمین تب کرده!           

بنده به آن شخصی که ادعا می کرد "یکی دو درجه گرمایش زمین رقمی نیست!"  گفتم؛        
آیا میدانی درجه حرارت طبیعی بدن انسان چقدر است!؟         
او گفت: حدود 37 درجه.         
گفتم: حالا اگر این 37 درجه حرارت طبیعی بدن انسان 2 شماره افزایش پیدا کند و به 39 درجه برسد چه اتفاقی میفتد!؟
گفت: در آنصورت انسان تب می کند! 
گفتم: دقیقاً! حالا اگر این تب و افزایش حرارت بدن بیمار کاهش پیدا کند که بیمار بهبود خواهد یافت ولی اگر این تب پایدار شود سبب تبخیر آب بدن بیمار شده و شخص بیمار براثر ضعف و بی اشتهائی و تهوع و سایر عوارض دیگر پس از چندی از پای درخواهد آمد.        
عالیجنابان! افزایش 2 درجه ای حرارت زمین هم برای این سیاره زبان بسته حکم همان تب را دارد که اگر درمان نشود عواقب جبران ناپذیری هم برای این سیاره و هم برای ساکنان آن خواهد داشت.
زمین برای مقابله با افزایش حرارت خود بمنظور حفظ تعادل و بازگشت به شرایط نرمال، عکس العمل هایی را بروز می دهد و از اقدامات جایگزینی استفاده می نماید که احتمال دارد تحمل آن از حد توان موجودات روی زمین -خاصه انسانها- خارج باشد و به زندگی آنها خسارات جبران ناپذیری را وارد نماید!   



پایان مقدمه بخش نخست