و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

SUN OUTBURST - طغیان خورشید(بخش دوم-مقدمه 7)

مناسک تحویل شیطان به قوای الهی !


پس گفتیم که اگر ابلیس تحویل قوای الهی-کیهانی گردد، نگرانی، تهدید و هیچگونه خسارتی متوجه انسان و سیاره او نخواهد بود..
بلکه ممانعت و اجتناب از تسلیم او، و نگهداشتنش بر روی زمین سبب هرگونه ترس و نگرانی و خسارت است!

حال ممکن است سوال شود که ما چگونه می توانیم در پروژه تحویل و تسلیم شیطان با قوای الهی-کیهانی همکاری کنیم!؟

به اعتقاد این حقیر، کمترین مصداق همکاری در این پروژه، بازگشت انسانها به اخلاقیات و انسانیت است!       

زمانیکه در میان جامعه بشری همین اندک رعایت اصول اخلاقی-انسانی میرود تا به جایگاه فراموشی سپرده شود و شیطانیت کامل جایگزین آن گردد شما چگونه انتظار دارید تا آن قوای الهی میان شما و ابلیس تشخیص قائل شوند!؟
وقتیکه شما در میدان کارزار میان شیطان و پلیس های الهی، خلعت شیطان را بر تن کرده اید و جامه او برسر کشیده اید، این قوای مداخله گر چگونه باید میان دوست و دشمن تفاوت و تمیز قائل شوند!؟
        

- اینکه گروهی بدون هشدار قبلی یک مکان تفریحیِ جشنواره موسیقی را به ناگهان موشک باران کرده و غیرنظامیان را به کشتن می دهند خلاف اصول انسانیست/ و اینکه در مقابل گروهی دیگر به جای تنبیه مقصرین می آیند و به منظور انتقام، ابتداء حریم بیمارستانی را محل امن اعلام نموده و سپس آنجا را بمبارن می کنند و بازهم سبب مرگ غیرنظامیان می شوند، این نیز خلاف اصول انسانیست!       

- اینکه یک جهان نه تنها لواط ، لواطه گری و همجنسگرائی را تحریم نمی کند بلکه این فعل ناپسند و غیرانسانی را قانونی دانسته و برای آن درجستجوی کسب حقوق مدنی هم هست، صد در صد عملی غیراخلاقیست !            

- اینکه جماعتی بیایند و برای کسب قدرت، سود و منفعت بیشتر، ویروسی دست ساز(کووید19) را همچون سگ هاری در میان جامعه بشری رها نمایند و از یک سو 50 میلیون قربانی(معادل تلفات جنگ دوم جهانی) برروی دست بشریت بگذارند و از سوی دیگر توان جامعه بشری را کاسته ، انسانها را معیوب،ناتوان و افسرده نموده و آنها را به عوارض غیرقابل جبرانی از قبیل پیری و فرسودگی زودرس دچار کنند، هم غیراخلاقیست و هم غیرانسانی!


اگر آدمی به اصل فطرت و ذات انسانی خود رجوع کند، تشخیص اخلاقیات و انسانیت برای او دشوار نیست..
بلکه این دشوار است که نوع انسان برای مراعات آن چه میزان می تواند هزینه کرده و تا چه اندازه می تواند از خودگذشتگی نماید!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد