و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

SUN OUTBURST - طغیان خورشید(بخش دوم-مقدمه 12)

پی نوشت ؛ "رأس الرئوس" چه شخصیتی است !؟  -   
ما در طی مقالات متعددی که منتشر نمودیم بارها به یک هرم جهانی اشاره کردیم به نام "هرم قدرت-کنترل" یا همان"هرم ماسونی-شیطانی"، که  افشاء کنندگان اولیه اطلاعات "تئوری توطئه و آخرالزمان" آنرا ترسیم نموده و ضمن آن به چگونگی توزیع قدرت و استیلای جهانی آن(همچنین تشریح و تقسیم بندی جامعه انسانی) از راس هرم به سمت قاعده آن پرداخته اند..

"رأس الرئوس" که به نظر می رسید واسطه بین ابلیس و کارگزارانش بر روی زمین باشد، در حقیقت نماینده منتخب ائتلاف خادمین و پیروان شیطان برروی زمین(ماسونها-ایلومناتی-شورای 14 تاجدار و غیره..) بوده که فقط یک مرتبه در هرسال –در موعد مقرر و در مکان مقرر- شخصاً با ابلیس ملاقات حضوری می داشته است و طی آن تک جلسه سالیانه، تکالیف و دستورات(اعم از فتنه ها-شهرآشوبی ها-جنگ ها-تدارک حوادث و بلایا-بسترسازی و توسعه گناهان و معاصی- و کلاً در یک کلمه  "افسادالارض" ) مربوط به آن سال را که خادمین ابلیس می بایست  اجرا نموده و به انجام می رساندند، به ایشان انتقال می داده است!

در مقاله "مسجدالاقصی و طوفان الاقصی " که مابین مقاله "طغیان خورشید" و قبل از "پست مقدمه بخش دوم" منتشر شد، یک کلیپ کوتاه وجود داردکه بخشی از مصاحبه "مورگان فریمن" هست با یک راهنمای دینی-مذهبی یهودی به اسم "یورام" ، که توضیحی مختصردر مورد مسجد الاقصی و آخرالزمان می باشد..
در طی این مصاحبه راهنمای یهودی –یورام- به اتاقی فوق سری اشاره می کند که در زیر حرم شریف و سردابه ها وزیرزمین های قدس شریف قراردارد و محلی ممنوع الورود می باشد که به احدی اجازه ورود به آنجا را نمی دهند مگر کاهن اعظم یهودیان که آنهم یکبار و فقط یک روز در سال(عید کیپور) به آنجا داخل می شود!!!!!   
آنگونه که اینجانب سابقاً نیز گمان برده بودم، تا پیش از ظهور ابلیس، این روز خاص و این مکان خاص، زمان و مکان ملاقات سالانه بین نماینده خادمین(یا همان رأس الرئوس) با شخص ابلیس  بوده است.. گویا این پروسه ملاقات سالیانه تا پیش از استقرار دائمی ابلیس بروی زمین(حضور مادی-فیزیکی ابلیس از 6 ژوئن 2012 تا به حال)، هر سال به انجام می رسیده است که احتمالاً با حضور خود ابلیس متوقف شده است چراکه پس از اسقرار شیطان در قدس، خدمتگزاران و خادمین وی شخصاً برای دست بوسی و ملاقات شرفیاب حضور حضرت ملعونش می گردند!!!
این ابداً و اصلاً اتفاقی نیست که شما سفر رئوس کشورها، بزرگان و رجل سیاسی و اشراف و اشراف زادگان و حتی بعضی سلبریتی ها را به شهر اورشلیم-بیت المقدس، پس از سال 2012 مکرراً مشاهده می نمایید..
از جمله این افراد که به یاد دارم ؛ باراک اوباما – پرنس ویلیام و همسرش – دونالد ترامپ و دخترش – از آن جمله بوده اند!   
پانوشت -    
همانگونه که سابقاً نیز در مقالات اشاره شده، ابلیس یک متقلب بالفطره است که هرچه داشته تقلب از روی الگوی های الهیست..
در کتاب پیش از رستاخیز جلد اول صفحه 90-91 نوشتیم ؛   
".. لوژهای مختلف انجمن فراماسونری در حقیقت بازوهای اجرائی شیطان در زمین هستند.این تقلیدی است که ابلیس ملعون از بارگاه خدای متعال انجام داده است.مثلاً همانگونه که حضرت عزرائیل علیه السلام مامؤر مرگ است،لوژ جمجمه و استخوان(skull and bones)مجری پروژه های مرگ آور است.برخی از اعضای اصلی این لوژ،سهامداران اصلی شرکت های اسلحه سازی یا حامیان آنها هستند. و در هرکجای دنیا که جنگ و کشتار هست،ردپائی از این لوژ به چشم می خورد. یا همانگونه که حضرت میکائیل علیه السلام مامؤر رزق و روزی است،لوژ بیلدربرگ(bilderberg) نیز مامؤر اجرای پروژه های اقتصادی-مالی و مدیریت و برنامه ریزی آنها در همه جای دنیاست.امکان ندارد که شما سرنخ تجارت های عمده در دنیا را دنبال کنید و به لوژ بیلدربرگ نرسید و غیره  و غیره..."         
این قصه "ملاقات سالانه رأس الرئوس با ابلیس" نیز یک تقلب دیگر است.. این ملاقات درواقع  بدل از همان "ملاقات شب قدر" است که طی آن مقدارت الهی هر سال در آن شب عزیز بر قلب مقدس جناب حضرت ولی عصرعلیه السلام، الهام(یا نازل) می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد