و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

SUN OUTBURST - طغیان خورشید(بخش دوم-پیشگفتار)

بسم الله الرحمن الرحیم


پیشگفتار بخش دوم - 
حدیثی درخصوص فتنه آخرالزمان از جناب ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است که می فرمایند؛ "فتنه آخرالزمان را در هرکجا مهار کنید، از جائی دیگر سربرمی آورد!"        
... و ما امروز تعبیر این حدیث را می بینیم و به حقیقت آن پی می بریم:
فتنه سوریه و داعش را با هزاران مصیبت و دردسر و کشمکش فرونشاندند، رفت و از یمن سردرآورد، آنجا را نیز آرام کردند، از آنجا به عراق رفت و وقتی از آنجا بیرونش کردند به شکل بیماری کرونا ظاهر شد و وقتی فروکش کرد به سراغ روسیه و اکراین رفت و هنگامیکه درآنجا از نفس افتاد هم اینک به سراغ غزه رفته است!!!          
و حال بماند که در لابلای این درشت فتنه ها چه تعداد فتنه های خرده و ریزه نیز وجود داشت، نظیر؛  
- مناقشات هر از چندگاهِ آذربایجان و ارمنستان برسر قره باغ
 
هند و پاکستان بر سرکشمیر           
- مناقشات چین و تایوان         
قائله مسلمانانِ اُیغور وایالات سین کیانگ چین         
دربه دری و آوارگی مسلمانان روهینگیایِ میانمار      
- خط ونشان کشیدنهای کره شمالی برای کره جنوبی ، ژاپن و آمریکا 
  ظهور مجدد طالبان  
بحران زن، زندگی، آزادی در ایران  
- بحران ترکیه و روسیه برسرشبهه جزیره کریمه       
- بحران اسکاندیناوی و روسیه برسرپیوستن به ناتو و غیره که گویی درمقابل آن فتنه های بزرگ قابل اعتنا نبود!
و ماحصل اکثریت مباحثی که ما در سلسله مقالات مطرح نمودیم، به همین موضوع مهم برمی گردد که این فتنه های بزرگ و کوچک -علی الخصوص در دهه اخیر-  مستقیم یا غیرمستقیم با شخص ابلیس ملعون و حضور او برروی زمین مرتبط است..      
و هم اکنون که حضور آن منحوس دائمی شده و بیش از یک دهه است که برروی زمین حضور فیزیکی دارد، دیگر همگان آثار نحوست و نکبت او را به وضوح مشاهده می نمایند!           
آن منحوسِ پلید از زبان سخنگویانش و از طریق نمایندگانش به مردم القاء می کند که پیش از حضور او برروی زمین نیز اوضاع چنین بوده است!!!..    
بله! از نتیجه فتنگری و شهرآشوبی آن ملعون، زمین 
علی الخصوص درطی یکی دو قرن اخیر-  همواره با مشکلات و اذیت و آزار دست به گریبان بوده است، اما هم اینک کار بِجائی رسیده که تحمل وجود شخص خبیثش ناممکن  شده آنچنان که گویا زمین از اثر شرونکبت حضور او می خواهد که از مدار خود خارج شود!    
شما حتی اگر مشاهده گر خوبی هم نباشید، تنها کافیست که اندکی دقت به خرج داده و شرایط این دهه اخیر را با پیش از آن بسنجید یا دستکم از یک کارشناس خبره فقط و فقط در مورد تغییرات شرایط جوی-اقلیمی بپرسید که واقعاً در طی همین یک دهه چه بلائی و با چه سرعتی برسرزمین آمده است، آنگاه بسادگی پی خواهید برد که این زمان بدترین و اسف بار ترین زمان زمین در تمامی طول تاریخ زندگی بشر بوده است!          
در تایید این موضوع همین بس که هم اکنون تمامی خبرگزاریهای جهان، تمامی این فجایع و بلایا را بلادرنگ با واژه آخرالزمانی همراه می کنند(به دلیل نامتعارف بودن و غیرقابل کنترل بودن آنها) و این در حالیست که باید بدانیم که تا همین یکی دو دهه قبل استفاده از واژه "رخدادآخرالزمانی"  و نظایر آنهاآنهم بوسیله خبرگزاریهای بزرگ، معادل یک گناه نابخشودنی درنظر گرفته می شد و موجب بازخواست بنگاه های خبری شده و ارائه توضیحات از جانب آنها به مراجع ذی ربط را درپی داشت!!!           
و باید یقیین بدانیم که تا ابلیس نرود و شرش کم نشود،این فتنه آخرالزمانیِ چرخان از میان نخواهد رفت..     
و این را هم باید یقیین بدانیم که تا این فتنه از بین نرود، این مشکلات عظیم همچنان لاینحل باقی مانده تا جائیکه زمین و اهلش را نابود کرده و بر باد فنا خواهند داد!     
و تو گوئی که این طغیان و آشفتگی خورشید نیز
باواسطه یا بی واسطه- از اثر حضور آن ملعون رجیم است، چه اینکه آموخته ایم؛ "هرچه فتنه و آتش است از گور آن ملعون پلید بر می خیزد!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد