و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

متروپلیزم – Metropolism (تمرکززدائی ؛ مقدمه – 2)

جمهوری اسلامی ایران فساد          
معمولاً  از بنده سوال می شود که آیا کشور ما دارای یک نظام و حکومت فاسد است !؟..       
و از اینجانب در این خصوص اظهار نظر و توضیح می خواهند !        
ببنید بزرگواران و عزیزان !...  اینجانب بارها عرض کرده ام که نه در گروه اپوزوسیون و براندازان و محاربان هستم و نه جیره خوار و مجیز گوی این نظام به ظاهر اسلامی، و برائت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران را(از بدو تاسیس تا همین الان)سابقاً و مکتوب در بیانیه 15 بهمن 1399 اعلام نموده ام، ولی در چارچوب ادب و بِعنوان یک انسان برای تمامی رَجُل سیاسی و بزرگان مملکتی احترام قائل هستم و از توهین و ناسزاگوئی و بی احترامی و فحاشی و سبکسری به شدت پرهیز مینمایم و مقالات و دستنوشته های اینجانب خود گواهی بر این مدعاست..  
اینجانب همواره سعی نموده ام تا 2 رکن مهم را بِعنوان دشمن در نظر گرفته و به شکل مستقیم به آن حمله نمایم:    
1- شخص ابلیس ملعون (یا همان شیطان رجیم) که بِعنوان عامل مستقیم تمامی رنج و بدبختی و مصیبت بشری در هرزمان و در هرکجا شناخته می شود.      
2- سیستم و نظامی که شیطان مخترع آن است و به شکل یک ساختار درهم پیچیده و یک ماشین بهم پیوسته و یکپارچه در هرنقطه از کره زمین حضوری ناپیدا دارد و اعمال قدرت می نماید.

شاید در عصر حاضر یکی از معدود اشخاصی که تا حدودی متوجه حضور این ماشین مخرب شد و نسبت به آن افشاگری نمود سی و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا "جان فیتزجرالد کندی" بود، که البته جان خویش را بر سر افشای همین موضوع از دست داد ؛       
"... ما درجهان امروز با یک ماشین(نظام-سیستم)مواجه هستیم که ترکیبی یکپارچه و بهم پیوسته است..    
این ماشین برپایه یک توطئه ظالمانه بوجود آمده است..    
سازوکار این ماشین به گونه ایست که برای توسعه خودش و گسترش منطقه نفوذش برمبنای روش های حریصانه و زیرکانه ای عمل می نماید..         
این ماشین، سیستمی فوق العاده محکم ودرهم تافته و کارآمد است که در سراسر دنیا به شیوه ای ستمگرانه عمل میکند..   
این سیستم(ماشین)، منابع مادی و انسانی وسیعی را به زور و اجبار به خدمت می گیرد و از نتیجه آن به اهداف بالای سیاسی-دیپلماتیک ، جاسوسی-نظامی و اقتصادی-علمی دسترسی پیدا میکند..    
آماده سازی و تدارکات این ماشین پنهانی بوده و برای عموم پیدا نیست..   
اشتباهات و خطاهای این سیستم(ماشین)مدفون می گردد و برای عموم مردم اطلاع رسانی نمیشود و منتقدان آن نیز همواره خاموش می گردند... "
   

خب هنگامیکه شما متوجه می شوید که با یک چنین نظامِ جهانیِ اهریمنی روبرو هستید وحتی برای آن کار می کنید، بدیهیست که نمی توانید انتظار داشته باشید که نظام مملکت شما چیزی مستقل از آن باشد و اگر هم احیاناً اشخاصی چنین ادعای را دارند(یعنی ادعای استقلال از این سیستم نظام شیطانی جهان شمول را) یا درخواب غفلت هستند،یا اینکه خودرا به خواب زده وگرفتار خودفریبی هستند،یا اینکه حقیقتاً در وادی جهل وناآگاهی بِسر می برند! حال بنده درپاسخ آن دسته افرادی که مرتباً سوال می کنند "که آیا نظام حاکم در کشور ما فاسد است؟" باید عرض کنم که نظام حاکم در کشور ما نه تنها فاسد است بلکه فساد در آن محرز است!!!                  
اما شاید سوال شود که محرز بودن فساد یعنی چه !؟..
یا تفاوت بین فساد محرز و غیرمحرز چیست !؟     
خب زمانی هست که فساد وجود دارد اما شهود آن ممکن نیست، مانند آبی که آلوده است اما تا آزمایش نشود آلودگی آن مشخص نمی شود. (این فساد غیر محرز است)

اما یک زمانی هست که شما فساد موجود را می بینید، یعنی فساد به اندازه ایست که بِسادگی قابل روئیت است مانند اینکه شما آلودگی را با چشم خود در داخل ظرف آب مشاهده کنید. (این فساد محرز است)     
از ابتدای انقلاب تا آغاز دهه 1370 خورشیدی نوع فساد موجود در کشورما از نوع فساد غیرمحرز بود.. و از سالهای     آغازین دهه 70 تا هم اکنون، فساد در کشور ماکاملاً محرز است، یعنی بِقدری واضح است که احتیاج به اثبات ندارد!..  حالا اینکه رَجُل سیاسی و دولتمردانِ مملکت ما این موضوع را نمی پذیرند و زیربار آن نمی روند، یک بحث دیگر است.     
الان شدت فساد در کشورمان به اندازه ایست که شکل مویرگی پیدا نموده(یعنی تبدیل به فساد مویرگی شده)        
اگر بخواهیم توضیح واضح تری بدهیم باید به 3 نوع فساد اشاره کنیم :    
فساد سیاهرگی
فساد سرخرگی فساد مویرگی
در یک کشور، "فساد سیاهرگی" اصطلاحاً به نوعی از فساد گفته می شود که اشخاص رأس حکومت نظیر وزراء، وکلا، سیاستمداران ارشد و رهبران و امثالهم را درگیر می نماید..         
"فساد سرخرگی" اصطلاحاً به نوعی از فساد گفته می شود که رده های پایین تر را درگیر نموده و شامل می شود. یعنی نظیر فساد سازمانی و اداری و امثالهم..          
اما "فساد مویرگی" به فسادی گفته می شود که تمامی آحاد جامعه را دربرمی گیرد..
بِعنوان مثال :   
در هنگام کروناپاندمی سازمان محترم تاکسیرانی بِمنظور حفظ شرایط ایمنی همگانی و جلوگیری از انتشار آلودگی بیشتر طرحی را به موقع اجرا گذاشت که برطبق آن تاکسی ها موظف بودند تنها 3 نفر مسافر سوار کنند و کرایه نفر چهارم بین سه نفر الباقی سرشکن می شد. خب با پایان همه گیری کرونا، به کرات مشاهده شده و همچنین اعلان شکایات متعدد که خیلی از تاکسی ها 4 مسافر سوار می کنند و کرایه را تقلیل نمی دهند (یعنی همان کرایه 3 نفر را دریافت می کنند) !... این یک نمونه ساده از فساد مویرگی بود.            
یا مثال مامور مالیاتی یا آب برق گاز که با دریافت مبالغی صورتحساب پرداختی مؤدیان را کاهش می دهد یا صفر می کند..            
یا مثال مامور بهداشت کشتارگاه که مبالغی دریافت می کند و دام تلف شده را مهر تایید می زند و بدین ترتیب گوشت مردار بِخورد مردم می دهد..
یا کارگاه هایی که با میکسرهای مخصوص از گوشت سگ و گربه و سایر ضایعات گوشتی، فراوردههای سوسیس-کالباس-همبرگر ارزان قیمت تولید می نمایند..     
یا مامور راهنمایی رانندگی که با دریافت مبالغی از تخلفات رانندگان وجریمه آنها چشم پوشی میکند.. و غیره وغیره 
اینها و نظایر آن که قطعاً شما خود بهتر از بنده در جریان هستید، مثالهائی از فساد مویرگی هستند!

حالا اینکه چرا کشوری که داعیه سردمداری جهان اسلام را دارد و خود را وارث و پرچمدار تشیع علوی(سرآمد همه مکاتب و مذاهب برجسته جهان) می داند، اینچنین در فساد غرقه شده و در حال احتضار است و همچنین بحث سردمداران گرفتار آمده در گرداب و منجلاب فساد آن، بحث پیچیده و گسترده ایست که جای پرداختن به آن اینجا نیست و در این مجال و مقال، مهلت و فرصت واشکافی آن محیا نمی باشد!


آری بزرگواران!

نه تنها قصه فساد و کشور ما بلکه جریان فساد و جهان ما، حکایت همان بیمار قطع امید و بیماریِ سرطانِ لاعلاج و متاستاز شده ای هست که کل بدنش و تمامی اعضا و جوارح او را فراگرفته است. بیمار قطع امیدی که برای نجات از مرگ دیگر دارو و درمان جوابگوی کارش  نیست و برای نجاتش باید به دنبال شفا بود !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد