و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی
و اینک آخرالزمان

و اینک آخرالزمان

به نام خدای مهربان - ارائه مطالب و مقالات آخرالزمانی

متروپلیزم - Metropolism (قسمت دوم-فایل صوتی اول؛ تمرکز گرائی)

شما ببینید امروزه کشاورزان- دامداران مرغداران و سایر پرورش دهندگان طیور و ماکیان و آبزیان و صیادان علی الخصوص علی الخصوص طبقه کشاورز (طبقه کارگر رو مثال نمیزنم و شاید دلیل آن را نیز بعدها عرض کنم) و کلاً کسانیکه قوت و روزی و خوراک مردم رو تامین میکنن و اساساً پشتیبانی کننده نیازهای معیشتی مردم هستند، کسانی هستند که اصلاً حقوقی دریافت نمیکنن..  یعنی منظور اینه که دریافتی آنها یا مزد زحماتشان در برابر خدمتی که انجام میدن بسیار ناچیزه.. یک شالیکار نابود میشه و از بین میره .. رطوبت به تمام بدنش نفوذ میکنه و از میانه عمرش به انواع و اقسام ناراحتی های بدنی و امراض دچار میشه تا محصولی رو به ما عرضه کنه به اسم برنج (یا به قول خودشون  "بِرَنج"  یا  "بارنج" یعنی محصولی که با رنج و زحمت فراوان به دست میاد) اونوقت خیلی از افراد و کسان با اندک هزینه ای میخرن، میخورن واضافش روهم میریزن سطل زباله و بعدش هم سوار پورشه (یا حالا فلان ماشین گرانقیمت یا ارزان قیمت) میشن و فکر میکنن که اون اتومبیل کذایی ارزشمنده و نمیدونن ارزشمند اون برنجه و اون شالیکار.. و نمیتونن تصور کنن که اگه اون شالیکار، اگه اون کشاورز نباشه (یا فعالیتش رو متوقف کنه و از تولید محصول دست بکشه یا محصولش رو از ما دریغ کنه) یا اون زمین کشاورزی با انسان قهرکنه و محصولی نده و یا آسمان دریغ کنه و برما نباره اونوقت تمام همون اتومبیل ها، مُشتی آهن پاره بیش نیست واون جواهرات به ظاهر قیمتی مشتی سنگ بی ارزش که با سنگ خارای بیابون تفاوتی نداره .. ودر اون زمان  بدین نکته اساسی پی خواهند برد و حقیقت را درخواهند یافت که اینها (کالاهای لوکس و اقلام لاکچری) جایی معنی پیدا میکنه که شکم ما سیره ، آب سالم در اختیارمون هست، هوای سالم تنفس میکنیم .. اما هنگامیکه شرایط بحرانی بشه انسان میبینه که تمامی اینها به فتنه ابلیس صاحب ارزش و قیمت شده ؛ 
خواهیم دید که اتومبیل ..           
 
جواهرات ..
یه متر هوا (آپارتمان) در طبقه بیستم فلان برج گرون قیمتِ فلان محله گرون قیمت شمرون ..
یه پنت هاوس که با قیمت یه مترش میشه ده تا زندونی آزاد کرد ..
و سایر کالاهای لاکچری و لوکس و ذاتاً بی مصرف (اقلام بی مصرف فی الذات که به فتنه ابلیس صاحب ارزش شده) هیچ اجر و ارزش و قیمتی ندارن! خواهیم دید که تمامی اینها در سایه شکم سیر، هوای سالم ، لب سیرآب و خوراک سالم صاحب قیمت بوده .. و اونجاست که خواهیم دید اینها به ترفند ابلیس، فتنه یهود و فسق طاغوت صاحب قیمت شده و دارای اجر و قربی گردیده.. وگرنه تمامی اینها فی البنیاد و فی النفسه در اساس و باطن و در نهاد خودشون هیچ ارزش و قیمتی ندارن.. قیمت، عرق جبین و کد یمین اون کشاورزی داره که شکم ما رو سیر میکنه .. شکم مردم دنیا رو سیر میکنه و به مردم دنیا
باذن الله تعالی قوت و روزی میرسونه .. گوشت و لبنیات و شیر و تخم مرغ و سایر اقلام معیشتی جامعه رو فراهم میکنه.. اینها و زحماتی که متقبل میشن گران قیمت ترین ها هستن.. درواقع اینها هستن که صاحب ارزشن ولی در ظاهر دیده نمیشن و ارزش اونها از نظرها پنهان مونده و کسی به اونها و خدمات و زحماتشون اهمیتی نمیده و اعتباری براشون قائل نیست..
خب بحثی که میخوایم مطرح کنیم سرآغازش همینجاست .. و مطالبی که تا اینجا عرض شد در حکم پیش درآمدی برای این بحث بود تا اذهان روشن بشه، آگاه بشه تا ما بگیم که ؛
چیزی رو که درواقع ابلیس ملعون و یاوران و مشاورانش از یهود و طاغوت و سایر مغضوبین علیهم در قرن 20 برای ما تدارک دیدن درواقع همین مساله بوده .. یعنی پنهان سازی ارزشهای حقیقی!
بدین معنی که اونها اومدن و اون چیزهایی رو که صاحب ارزش بوده بی ارزش جلوه دادن و درمقابل چیزهایی رو صاحب ارزش کردن و بهش قیمت و بها دادن که اصلاً، ابداً و به هیچ وجه صاحب ارزش نیستن..  مثال همین مواردی که عرض کردم ؛
امثال اتومبیل
آپارتمان ویلا انواع و اقسام جواهرات و زینتی ها برندهای تجاری مدل ها - سلبریتی ها و انسان نماها و همچنین سایر جاذبه های مردم فریب به ویژه اونهایی که در متروپلها و کلانشهرها عرضه و مطرح میشن..      
اما اینها باعث میشه که چه اتفاقی رخ بده !؟           
اینها سبب میشه که ریشه زندگی سنتی و بومی تضعیف بشه و اندک اندک بخشکه که درواقع همین موضع نهایتاً به نابودی کشاورزی سالم و سنتی می انجامه .. چه اینکه وقتی جاذبه ای برای کشاورز و انجام کار و فعالیت بنیادینش باقی نمونه و این جاذبه تبدیل به دافعه بشه و نقش کشاورز و دامداری که داره زحمت اصلی رو متقبل میشه تا تامین اقلام معیشتی مردم رو پشتیبانی کنه کم رنگ بشه، اون میره و درمکانی قرار میگیره که دیگه صاحب ارزش نیست، بنابرین دیگه تمایلی نداره تا سرپستش باقی بمونه و به دنبال جاذبه های متروپل به شهرها سرازیر میشه و همین موضوع سبب میشه که جاش خالی بمونه..      
و این جای خالی رو چه کسی پر میکنه !؟ 
این جای خالی رو واردات پر میکنه و در کشورهای پیشرفته هم کشاورزی مدرن و نوین با انواع و اقسام محصولات "کشاورزی
دامیِ" هورمونی ، تراریخته، فاقد ارزش و غیرارگانیک!   
و باید بدونیم که دردنیا صنایع "کشاورزی
دامداری" مدرن و پیشرفته تقریباً منوپل هست..    
یعنی سرنخش دست تعدادی از همین خانواده ها و شارلاتانهای یهودیه که تمام قد درخدمت ابلیس هستن و این بسیار خطرناکه..            
و خطری که این موضوع داره ( یعنی منوپل شدن صنایع غذایی
محصولات کشاورزی و دامی در اکثر کشورهای دنیا چه مالکانش نوکران ابلیس باشن و چه نباشن) اینکه سبب میشه شریان اصلی حرکت جامعه جهانی که همان اقلام معیشتی هست، انحصاری شده و در اختیار گروه خاصی قرار بگیره و این نهایتاً و در سرانجام به برده سازی جامعه جهانی خواهد انجامید.. چراکه وقتی معیشت شما (یا  به معنی واضح تر همون آب و دون و نون شما) در اختیار فرد دیگری باشه اونه که برای شما تصمیم میگیره و به شما میگه چکاربکن و چکارنکن!!!


جاذبه های متروپل(متن) –             
متروپلسازان! برای اینکه مردم را تشویق کنند تا از جایگاههای اصلی خودشان فارغ و غافل شده و به این توده انگلی(یعنی متروپلها/کلانشهرها) بچسبند، از شیوه های جذب کننده استفاده می نمایند و بدین صورت متروپل را برای مردم حاشیه تبدیل به یک کعبه آمال می نمایند. ابلیس با استفاده از ترفندها و شگردهایی که می داند برای این سردمداران نسخه نویسی می کند و آنها نیز با استفاده از جاذبه شناسی و سایر فنونی که در اختیار دارند این نسخه را در طی قرن بیستم اجرایی می کنند و بدین ترتیب متروپلها شکل می گیرند و شروع می کنند به تولید جاذبه های کاذب و همین موضوع سبب می گردد تا جاذبه های اصلی مدفون شده و تبدیل به دافعه گردند. بعنوان تنها یک مثال کوچک میتوان به برج "اِمپایر" نیویورک اشاره کرد که در حدود صد سال پیش ساخته شد و هنوز سرپاست و بعنوان یک نماد شناخته می شود!


دافعه های زندگی روستایی/کشاورزی(حاشیه)-           
اما جاذبه اصلی(که پس از ظهور متروپلها تبدیل به دافعه می گردد) درواقع همان شیوه زندگی سنتی و روستایی است که سبب رونق کشاورزی و دامپروری می گردد. یک کشاورز حتی اگر در نقش یک پشتیبانی کننده نیز ظاهر نگردد دستکم محصول و خوراک مورد نیاز خودش را تولید می کند اما همین کشاورز وقتی اسیر جاذبه های متروپل شود و پست خود را ترک نماید خودش نیز به یک مصرف کننده و سربار تبدیل می گردد..      
برای مثال شما تصور کنید که راننده و کمک راننده یک اتوبوس توریستی، هدایت وسیله نقلیه مورد نظر را رها کنند و برای بهتر دیدن جاذبه های توریستی منطقه، بیایند و در کنار مسافران بنشینند!!!         
از دافعه های اصلی زندگی روستایی/کشاورزی که میتوان بدان اشاره نمود، "عدم حمایت دولت" و "آفت افکنی" می باشد.           
عدم حمایت دولت مرکزی بدین مفهوم است که تسهیلات لازم در اختیار کشاورز قرارداده نمی شود و همچنین محصولات آنها را به قیمت مناسب نمی خرند و به جای آن بر واردات تکیه می کنند.
آفت افکنی برای تضعیف کشاورزی و دامداری نیز مسئله ای است که از دیر باز مورد سوءظن بوده، نظیر روایت آلودگی مزارع و شالیزارهای ایران به  "کرم ساقه خوار برنج" که گفته می شود در ایران اصلاً وجود نداشته و پنجاه سال قبل توسط اسرائیلیها به ایران آورده شده!         


خوراک فرآوری شده –      
خوراکهای فراوری شده و تراریخته و هورمونی هم پدیده های نوینی هستند که جایگزین مصولات ارگانیک شده اند. فرضاً گفته می شود کشور چین نوعی تخم مرغ (تقلبی) تولید می کند که اصلاً از مرغ استخراج نمی شود یا برنجی(تقلبی) تولید می کند که اصلاً از زمین نمی روید و بعنوان برنج پلاستیکی شناخته می شود یا عسلی(تقلبی) تولید می کند که به هیچ وجه محصول فعالیت زنبور نیست و جالب اینکه کسی هم قادر به شناسایی این محصولات تقلبی از محصولات واقعی نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد